۲۳۰ هکتار در سال ۹۳ به اراضی شهرک‌های صنعتی زنجان افزوده شد


230 هکتار در سال 93 به اراضی شهرک‌های صنعتی زنجان افزوده شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴ شهرک و ناحیه صنعتی در استان در سال گذشته گفت: با آغاز عملیات اجرایی این شهرک‌ها، ۲۳۰ هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی استان افزوده می‌شود.

ناصر صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به پروژه‌های اجرایی شده در سال گذشته اظهار داشت: برنامه‌های اجرایی در شهرک‌های صنعتی استان در مقایسه با سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به اعتبارات عمرانی شهرک‌سازی از منابع داخل سازمانی تصریح کرد: سال گذشته میزان اعتبارات شهرک‌سازی عمرانی از منابع داخلی سازمان 132 میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ابراز کرد: سال گذشته علاوه بر اعتبارات از منابع داخلی 27 میلیارد ریال نیز از اعتبارات استان به شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 10 میلیارد ریال نیز از اعتبارات کشوری به شهرک‌های صنعتی استان اختصاص یافته است، بیان کرد: مجموع اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیش از 17 میلیارد ریال بوده است.

میزان مطالبات وصول شده در سال 93 ،  440 میلیارد ریال بوده است

وی گفت: میزان مطالبات وصول شده در سال 93،  440 میلیارد ریال بوده است و 40 میلیارد ریال  نیزدر زمینه تملک دارایی‌ها هزینه شده است.

صیدی با بیان اینکه 40 میلیارد ریال نیز میزان هزینه‌های جاری شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته بوده است گفت: امسال 50 میلیارد ریال سفته وصول نشده است.

وی گفت: ایجاد تصفیه خانه در شهرک‌های صنعتی، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب‌ها، اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت معابر، تهیه و تجهیز ساختمان و ماشین آتش نشانی شهرک‌های صنعتی از جمله اقداماتی است که در طول 12 ماهه سال 93 اجرایی شده است.

بیش از 38 هکتار زمین در سال گذشته واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تعداد قراردادهای واگذاری زمین را 109 مورد دانست و گفت: مساحت زمین های واگذار شده بیش از 38 هکتار بوده است.

وی با اشاره به رشد منابع مالی شرکت در امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: 40 میلیارد ریال برای تملک زمین هزینه شده است و سال گذشته تملک چندین شهرک صنعتی در استان را داشته‌ایم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 4 شهرک و ناحیه صنعتی در استان در سال گذشته بیان کرد: با آغاز عملیات اجرایی این شهرک‌ها 230 هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی استان افزوده می‌شود.

صیدی یکی از اقدامات انجام شده را تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره 2 زنجان دانست و گفت: این  تصفیه خانه در سال گذشته تکمیل و به اتمام رسیده است.

وی افزود: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر و اجرای عملیات روشنایی از پروژه‌های عمرانی در شهرک  صنعتی شماره 2 زنجان بوده است.

راه‌اندازی پست 30 مگاوات شهرک صنعتی خرمدره

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اهم فعالیت‌های اجرایی شرکت گفت: سال گذشته پست 30 مگاوات شهرک صنعتی خرمدره با مشارکت شرکت برق راه اندازی شده است.

وی گفت: اجرای شبکه فاضلاب شهرک صنعتی شریف ابهر، آسفالت شهرک صنعتی هیدج، خرمدره، طارم و اختصاص ماشین و ساختمان آتش نشانی از جمله موارد اجرایی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده است.

صیدی با اشاره به ضرورت ایجاد تجهیزات و ایستگاه‌های آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: ایستگاه‌ها و تجهیزات آتش نشانی یکی از ضرورت‌های شهرک‌های صنعتی استان است که برای نخستین بار در استان در سال گذشته عملیاتی و تاکنون شاهد ایجاد و استقرار 4 ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی استان بوده‌‌ایم.

وی افزود: بدنبال آن هستیم تا همه شهرک‌های صنعتی استان مجهز به تجهیزات آتش نشانی شوند.

ایجاد سه ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: برای نخستین بار در سطح استان شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام به خرید 4 ماشین آتش نشانی برای 4 شهرک صنعتی کرده است.

وی افزود: در راستای ارتقاء خدمات به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی در طول سال گذشته 3 ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی شریف ابهر، روی زنجان و شماره 2 زنجان تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات شهرک‌های صنعتی استان 280 میلیارد ریال در حوزه عمرانی و تملک شهرک‌های صنعتی بوده است گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان با اعتباری بیش از 280 میلیارد ریال در سال گذشته اجرایی شده است.

گفت‌وگو از هاجر کشاورزی

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon