کمیسیون امنیت کارگری در قزوین تشکیل می‌شود


کمیسیون امنیت کارگری در قزوین تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: به منظور رسیدگی به مشکلات کارگران، کمیسیون امنیت کارگری در قزوین تشکیل می‌شود.

حجت‌الله آقاجانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: شوراهای گفت‌وگو در قزوین با هدف بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل کارگران و کارفرمایان با حضور بخش خصوصی و دولتی تشکیل می‌شود.

وی عنوان کرد: به منظور سهولت در برطرف کردن مشکلات مردم اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین به پنج معاونت مختلف تقسیم شده است که هر معاونت هدف خاصی را دنبال می‌کند.

آقاجانی با اشاره به اینکه حوزه روابط کار یکی از پنج معاونت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین است، افزود: معاونت روابط کار خود به چهار قسمت مختلف حوزه بازرسی کار، حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری‌، تشکیل انجمن‌ها و اداره روابط کار تقسیم می‌شود.

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه وظیفه اداره روابط کار رسیدگی به مشکلات کارگری و کارفرمایی است، تصریح کرد: کارگرانی که با مشکلاتی در زمینه حقوق و مزایای خود مواجه هستند‌، می‌توانند به اداره روابط کار مراجعه کرده و مشکلات خود را مطرح کنند که این موارد مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: بازرسان وظیفه دارند از شرکت‌ها و کارگاه‌های صنعتی بازدید کنند و مشکلات کارگران و کار فرمایان را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

آقاجانی با اشاره به اینکه کارگران باید در حین فعالیت نکات و مسائل ایمنی را رعایت کنند، عنوان کرد: نکات آموزشی و نحوه استفاده صحیح از تجهیزات صنعتی باید به کارگران آموزش داده شود.

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین عنوان کرد: به منظور رسیدگی به مشکلات کارگران، کمیسیون امنیت کارگری در قزوین تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon