مجهزترین دستگاه سونوگرافی در کلینیک فرهنگیان بیرجند به بهره‌برداری رسید

مجهزترین دستگاه سونوگرافی در کلینیک فرهنگیان بیرجند به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم:مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور خدمات‌دهی بهتر در بعد سلامت به فرهنگیان استان مجهزترین دستگاه سونوگرافی در کلینیک فرهنگیان شهرستان بیرجند نصب و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجندو به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی اظهار کرد: برای خرید و نصب دستگاه چند منظوره سونوگرافی مبلغ 250 میلیون تومان هزینه شده است که با بهره‌برداری از آن فرهنگیان استان در زمینه سونوگرافی از مراجعه به کلینیک‌های آزاد بی‌نیاز می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بدو آغاز و در هر شیفت کاری 30 نفر از فرهنگیان استان از ساعت 11 تا 14 و 30 دقیقه ویزیت می‌شوند، افزود: در آینده نزدیک تعداد پذیرش شدگان به 80 نفر در هر شیفت کاری افزایش می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مراجعه بیش از 200 فرهنگی استان به کلینیک فرهنگیان استان برای امور درمانی، بیان کرد: 33 پزشک فوق تخصص، متخصص، عمومی و پرستار در زمینه‌های دندان‌پزشکی و ارتودنسی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، تزریقات، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی، ارتوپدی، کار درمانی، گفتار درمانی، گوش و حلق و بینی، مامایی و کودکان در کلینیک فرهنگیان استان فعالیت می‌کنند.

لامعی توسعه کمی و کیفی کلینیک فرهنگیان استان، برای خدمات مطلوب‌تر به جامعه فرهنگی خراسان جنوبی در بحث بهداشت و درمان را مهم‌ترین برنامه این اداره کل دانست.

وی تصریح کرد: افزایش سطح رضایتمندی فرهنگیان و افزایش پزشکان متخصص در کلینیک فرهنگیان، از دیگر اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon