اسکان بیش از ۱۲ هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در ساوه


اسکان بیش از 12 هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در ساوه

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه از اسکان بیش از ۱۲ هزار و ۹۶۳ مسافر در ستاد اسکان نوروزی در این شهرستان تا پایان روز هشتم فروردین خبر ‏داد.

عبدالله سالمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساوه، بااشاره به آغاز دوره دوم سفرهای نوروزی اظهار داشت: با آغاز دوره ‏دوم سفرهای نوروزی آمار پذیرش مسافرین در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان ساوه تا پایان روز هشتم فروردین به 12هزار و 963 نفر ‏رسید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، آموزش و پرورش شهرستان ساوه با آمادگی کامل میزبان مسافران نوروزی به‌ویژه فرهنگیان ‏است و تاکنون سعی شده با آماده ساختن شرایط لازم به‌منظور اسکان مسافران بتوان خدمات مطلوبی به مسافران ارائه کرد و ‏رضایت مسافران نوروزی را فراهم آورد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی و مدیر آموزش و پرورش ساوه تصریح کرد: آموزش و پرورش ساوه در سال‌های گذشته با 32 فضای آموزشی و 120 کلاس میزبان ‏‏18 هزار و 342نفر میزبان مسافران نوروزی بود و توانست رتبه نخست در استان مرکزی را در بحث حوزه  اسکان نوروزی به‌خود اختصاص ‏دهد.

سالمی بااشاره به‌ برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: در بحث استقبال از مسافران نوروزی سعی شده ‏تجهیزات و امکانات بیشتری در نظر گرفته شود چراکه امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از 20 هزار نفر مسافر نوروزی در ستاد اسکان ساوه اسکان یابند.

وی افزود: برای امسال 33 مدرسه با تعداد 240 کلاس و با تجهیزات کامل در نظر گرفته شد ولی با توجه به حجم بالای مسافران ‏‏ به 33 مدرسه، مهمانسرا با تعداد 281 کلاس افزایش یافت.

رئیس آموزش و پرورش ساوه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ساوه از 29 اسفندماه سال 93 تا پایان تعطیلات نوروزی ‏آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است و در اسکان نوروزی اولویت با فرهنگیان است و در صورت نداشتن ‏مشکل فضا به دیگر مسافران نوروزی نیز خدمات اسکان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon