تکواندوکاران کرمانشاهی ۲۹ مدال ملی و بین‌المللی کسب کردند


تکواندوکاران کرمانشاهی 29 مدال ملی و بین‌المللی کسب کردند

خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت تکواندو استان کرمانشاه گفت: تکواندوکاران کرمانشاهی ۲۹ مدال رنگارنگ ملی و بین‌المللی را در افتخارات ورزشی خود در طول سال گذشته ثبت کردند.

شهرام منوچهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: یک نشان طلای مسابقات آسیایی، یک برنز تورنمنت امارات، یک برنز مسابقات تکواندو منچستر و یک نشان نقره رقابت‌های تکواندو آلمان سهم تکواندوکاران استان در میادین بین‌المللی سال 93 بود. 

دبیر هیئت تکواندو کرمانشاه با اشاره به فعالیت 6 هزار تکواندوکار حرفه‌ای و مبتدی در این استان افزود: در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان مسابقات قهرمانی کشوری 25 مدال رنگارنگ کسب کردیم و سهم مدال‌های استانی نیز به بیش از 100 مدال گزارش شد.

منوچهرآبادی ادامه مسابقات لیگ انفرادی جوانان و بزرگسالان را مهم‌ترین برنامه هیئت تکواندو کرمانشاه در سال 94 عنوان کرد و گفت: مسابقات لیگ خردسالان و نونهالان بسیار باشکوه به میزبانی استان برگزار شد که در نهایت پنج تکواندوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی کسب عنوان سوم جام شکوفه‌ها در لیگ دسته یک تکواندو کشور را دیگر عملکرد مثبت هیئت تکواندو استان کرمانشاه در سال گذشته بیان و خاطرنشان کرد: تلاش برای جذب اعتبارات لازم جهت حضور نماینده استان در لیگ کشور ادامه دارد و امیدواریم مسئولان امکان حضور در لیگ کشور را برای تکواندوکاران کرمانشاهی فراهم کنند.

دبیر هیئت تکواندو استان کرمانشاه افزود: در سال جدید در صورت حمایت اسپانسرها و مساعدت سازمان ورزش و جوانان به دنبال کسب امتیاز میزبانی مسابقات قهرمانی کشور هستیم تا مسیر رونق ورزش استان کرمانشاه بیش از پیش هموار شود.

منوچهرآبادی بیان کرد: حمایت از قهرمانان ورزشی سبب کسب بیشتر افتخارات بین‌المللی می‌شود و همچنان که مسعود حجی‌زواره تکواندوکار نام‌‌ آشنای کرمانشاهی در سال گذشته با کسب مدال طلای مسابقات آسیایی کره جنوبی افتخاری برای کشور و استان به‌دست آورد.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon