ثبت نام از داوطلبان استخدامی در اداره‌های خراسان شمالی آغاز شد

ثبت نام از داوطلبان استخدامی در اداره‌های خراسان شمالی آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی استخدام در دستگاه‌های اجرایی استان از (امروز) دهم فروردین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود دلپسند اظهار داشت: استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه‌های اجرایی این استان، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌کند.

وی افزود: موضوع بخشنامه شماره 200/93/9757 مورخ 19 مهر 93 از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی تأمین می‌شود.

دلپسند افزود: متقاضیان می‌توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت‌نام، از روز دوشنبه 10 فروردین تا 17 فروردین امسال به وب‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.Sanjesh.org) مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: توضیحات بیشتر درباره ضوابط و شرایط هر یک از دستگاه‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی که امروز منتشر شد، درج‌شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon