محدودیت‌های ترافیکی پایان تعطیلات نوروزی در محور قزوین-کرج اعلام شد


محدودیت‌های ترافیکی پایان تعطیلات نوروزی در محور قزوین-کرج اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به منظور سهولت تردد مسافران نوروزی محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر ۱۳ فروردین تا ساعت ۲۴، ۱۴ فروردین ماه در محور قزوین-کرج اعمال می‌شود.

محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهارداشت: تردد هرگونه کامیونت و تریلر از 11 تا 15 فروردین ماه در محورهای قزوین-رشت، قزوین-ساوه و قزوین- بویین زهرا ممنوع است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قزوین با افرادی که در جامعه اقدام به حرمت‌شکنی می‌کنند، با جدیت برخورد می‌کند، افزود: ناجا در این زمینه برنامه‌های بسیار خوبی را در نظر گرفته است که تاکنون بخشی از این برنامه ها اجرایی شده است.

میرحیدری با اشاره به اینکه به منظور ارتقای سطح امنیت در استان قزوین برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است، تصریح کرد: ارتقا سطح امنیت در استان قزوین نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و هوشیاری مردم فهیم استان قزوین است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه نحوه برخورد با سارقان باید به طور صحیح به مردم استان قزوین آموزش داده شود، عنوان کرد: رسانه‌های جمعی و صدا و سیمای استان قزوین با بهره‌گیری از ظرفیت بالای خود، باید در زمینه آموزش صحیح نحوه برخورد با سارقان گام های خوبی را بردارند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فضای انقلابی و صیانت از حقوق مردم باید مد نظر مدیران ارشد استان قزوین قرار گیرد، بیان کرد: فرمانده معظم کل قوا در بیانات خود تاکید بسیاری بر ارتقای فضای انقلابی در جامعه داشتند که در این زمینه همه باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

میرحیدری با بیان اینکه آمار سرقت در شهرستان‌های تاکستان، آوج، بوئین زهرا و البرز به ترتیب 17، 10، 23 و پنج درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان قزوین قصد دارد در سال 94 آمار سرقت در استان قزوین را به طور چشمگیری کاهش دهد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد: به منظور سهولت تردد مسافران نوروزی محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر 13 فروردین تا ساعت 24، 14 فروردین ماه در محور قزوین-کرج اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon