نفرات برتر رقابت‌های شطرنج "جام نوروز" در قزوین مشخص شد


نفرات برتر رقابت‌های شطرنج "جام نوروز" در قزوین مشخص شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت شطرنج استان قزوین گفت: دومین دوره "جام نوروز" با حضور شطرنج بازانی از سراسر کشور به میزبانی قزوین برگزار شد.

یارویس مسکینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: رقابت‌های "جام نوروز" همچون سال گذشته به میزبانی قزوین برگزار شد و ورزشکاران زیادی از سراسر کشور در این دوره از رقابت حضور داشتند و البته این رقابت‌ها یک مهمان خارجی نیز از کشور آذربایجان داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 100 شطرنج باز در "جام نوروز" شرکت کردند، تصریح کرد: سطح رقابت های شطرنج "جام نوروز" بسیار بالا بود و این دوره کیفیت مطلوبی داشت و شطرنج‌بازان قزوینی با وجود اینکه نتوانستند مقامی در این دوره از رقابت‌ها کسب کنند، اما تجربیات خوبی را کسب کردند.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین با اشاره به اینکه برای برگزاری رقابت های "جام نوروز" از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود، بیان کرد: مسابقات "جام نوروز" مطابق پیش بینی‌ها شروع شد و این هیئت توانست طبق برنامه قبلی، این رقابت‌ها را به شکل مطلوبی برگزار کند و شیوه رقابت در این جام روش سوئیسی بود.

مسکینی با بیان اینکه شطرنج‌بازان حاضر در رقابت های "جام نوروز" سطح کیفی مناسبی داشتند، اعلام کرد: سینا کوره‌وند از همدان موفق به کسب مقام نخست این دوره از رقابت‌ها شد و افشین محمدپور شطرنج‌باز تهرانی به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

وی افزود: ابوالفضل کاظمیان نماینده مازندران نیز نتوانست به مقامی بهتر از سومی دست یابد.

رئیس هیئت شطرنج استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته به لحاظ عملکرد سال خوبی برای این هیئت بوده است، گفت: برنامه این هیئت افزایش تجربه شطرنج بازان استان است که این مهم با اعزام تیم قزوین به لیگ کشوری و برگزاری رقابت‌های کشوری در استان قزوین تا حدودی محقق شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon