ظرفیت اقامتگاه‌های نکا افزایش یافت


ظرفیت اقامتگاه‌های نکا افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار نکا با اشاره به افزایش سفر گردشگران به شرق استان در نوروز، گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های نکا افزایش یافت.

رحیم قاسمی طوسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در نکا، اظهار داشت: جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و چشم‌اندازهای طبیعی شمال کشور، مهم‌ترین اولویت و هدف‌ گردشگران نوروزی برای سفر به استان‌های شمالی به ویژه مازندران محسوب می‌شود.

وی افزود: شهرستان نکا با داشتن کوه، جنگل، دریا و با داشتن زیباترین جاده‌های جنگلی امسال شاهد افزایش ورود مسافران نوروزی به این شهرستان بوده است.

قاسمی طوسی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه رفاه و آسایش مسافران در اولویت برنامه‌های ستاد تسهیلات  سفر شهرستان است، گفت: به منظور تامین امنیت، رفاه و آسایش مسافران، ستاد خدمات سفر به صورت شبانه روزی فعال بوده که تا کنون 4 جلسه هماهنگی ستاد اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد و 120موردبازدید توسط بازرسان اصناف صورت گرفت.

وی گفت: امسال تمهیدات ویژه‌ای برای اسکان مسافران در تعطیلات نوروزی اندیشیده شده که از27 اسفند 93 تا 10 فروردین 198 نفر در هتل آپارتمان میلاد، 310 نفر در مدارس آموزش و پرورش، 83 نفر در منازل استیجاری، 9 هزار و 741 نفر در خوابگاه‌ها و سالن های ورزشی اقامت یافتند.

فرماندار نکا، میزان فروش محصولات صنایع دستی شهرستان را تا کنون 35 میلیون تومان بیان و تصریح کرد: 12 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی دیدن کردند.

قاسمی بیان داشت: 12 هزار نفر نیز از مراکز تفریحی شهرستان نظیر قرمرض، ساحل مروارید و اماکن دیدنی شهرستان دیدن کردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon