عملیات امداد و نجات در مناطق طوفان‌زده قزوین ادامه دارد


عملیات امداد و نجات در مناطق طوفان‌زده قزوین ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه بخشی از مناطق قزوین، تاکستان و الموت گرفتار طوفان وسیل شده‌ است گفت: عملیات امداد و نجات از ساعات ابتدایی وقوع طوفان و سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حمید ره‌انجام ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 70 عملیات امداد و نجات در مناطق سیل زده استان قزوین انجام شده است، حادثه‌دیدگان طوفان وسیل در قزوین تاکنون یک هزار و 477 نفر هستند.

وی افزود: عملیات امداد و نجات از ساعات ابتدایی وقوع طوفان و سیل آغاز شده و همچنان ادامه دارد، در این حادثه بخشی از مناطق قزوین، تاکستان و الموت گرفتار طوفان و سیل شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به اینکه تاکنون 30 گروه امدادی به مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند، بیان کرد: تیم‌های امداد ونجات با همکاری مردم توانستند آسیب دیدگان را نجات دهند، تعدادی از این آسیب دیدگان در محل درمان شدند، اما اوضاع برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

ره‌انجام با اشاره به اینکه مناطقی را برای اسکان آسیب دیدگان مشخص کرده‌اند، عنوان کرد: در برخی از مناطق طوفان و سیل سبب از بین رفتن منازل مسکونی شده است و به همین سبب مساجد را به عنوان محل اسکان موقت انتخاب کرده و آسیب‌دیدگان را به مساجد منتقل کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه عملیات امداد ونجات ادامه دارد، اظهار کرد: عملیات امداد ونجات ادامه دارد، زیرا آمار مصدومین در حال افزایش است و تاکنون بیش از یک هزار نفر که در جریان طوفان وسیل آسیب دیده‌اند، شناسایی و به محل امن منتقل شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه به آسیب دیدگان این حادثه در محل اسکان موقت خدمات‌رسانی می‌شود، گفت: تاکنون آب و مواد غذایی به مناطق حادثه دیده ارسال شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon