۷ هزار سفر در پایانه‌های استان زنجان تا پایان دهم فروردین ماه ثبت شد


7 هزار سفر در پایانه‌های استان زنجان تا پایان دهم فروردین ماه ثبت شد

خبرگزاری تسنیم: معاون حمل‌ونقل استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۰ فروردین ماه ۷ هزار سفر در پایانه‌های استان زنجان انجام شد.

محمدرضا آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز دهم فروردین ماه 7 هزار و 295 سفر در پایانه‌های استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به کاهش مسافران در نوروز امسال ابراز کرد: با اعزام اتوبوس، مینی‌بوس یا سواری به مناطق مختلف 67 هزار و 400 مسافر جابه‌جا شدند.

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان زنجان عنوان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی این استان از مرز 4.5 میلیون عبور کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای 13، 14 و 15 فروردین ماه روزهای پرتردد است برای رفاه حال همه مسافران ممنوعیت سرویس‌های دربستی در این روزها اعلام شده است.

آقاخانی بیان کرد: در روزهای پرتردد همه ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای جابه‌جایی مسافران آمادگی کامل دارند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی از طرف سازمان راهداری محدودیت تردد حمل محمولات ترافیکی اعلام شده و در استان زنجان نیز دستگاه‌های فوق سنگین در زمان تعیین شده اجازه حرکت ندارند.

معاون حمل‌ونقل و پایانه‌های استان زنجان بیان کرد: برای کاهش بارترافیکی و رفاه حال مسافران این محدودیت تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon