مازندران رتبه نخست اقامت گردشگری نوروزی را کسب کرد


مازندران رتبه نخست اقامت گردشگری نوروزی را کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس جمهور با اشاره به افزایش گردشگران نوروزی در کشور، گفت: مازندران رتبه نخست اقامت گردشگری نوروزی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسعود سلطانی‌فر شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت:  به هر میزان  متقاضی احداث هتل  در کشور داشته باشیم تسهیلات در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در بخش گردشگری دریایی باید کار ویژه‌ای در استان مازندران انجام دهیم، افزود: تردد دریایی از بندر آستاراخان تا بندر ترکمن جاذبه های گردشگری زیادی دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه گردشگری دریایی باید در استان مازندران توسعه‌ یابد، گفت:  حمایت‌های لازم برای توسعه گردشگری دریایی جهت جذب توریست در استان‌های شمالی صورت می‌گیرد.

سلطانی‌فر با اعلام اینکه ورود گردشگران خارجی با توافق هسته‌ای در کشور فراهم  می‌شود، افزود: گردشگر خارجی هتل چهار و پنج ستاره نیاز دارد و ما باید نسبت به  احداث هتل‌های بزرگ اقدام کنیم.

وی از احداث 950 پروژه با اعتبار بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت:  در حال حاضر این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی در حال فعالیت است.

معاون رئیس جمهور گفت: 50درصد گردشگران به کشور ما گردشگران مسلمان هستند که برای بازدید از اماکن مذهبی حضور پیدا می کنند و باید توجه ویژه ای به این بخش شود.

وی گفت: تورهای داخلی گسترش یابد و باید فرهنگ گردشگری با امکانات رایج دنیا را در استان های شمالی فراهم کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon