ثبت‌نام جامانده‌ها از دریافت یارانه هنوز در ایلام قابل اجرا نیست


ثبت‌نام جامانده‌ها از دریافت یارانه هنوز در ایلام قابل اجرا نیست

خبرگزاری تسنیم: استاندار ایلام گفت: ثبت‌نام جامانده‌ها از دریافت یارانه هنوز در استان ایلام قابل اجرا نیست.

محمدرضا مروارید در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: افرادی که از دریافت یارانه های نقدی جامانده اند می توانند در زمان مشخص ثبت‌نام کنند.

وی افزود: خبر این ثبت نام را شنیده‌ام و دستور آن نیز ابلاغ شده است اما هنوز سایت برای ثبت نام از مردم ایلام که از دریافت یارانه نقدی جا مانده‌اند باز نشده است که بتوان زمان دقیق ثبت نام را اعلام کرد.

استاندار ایلام عنوان کرد: ثبت نام جامانده‌ها از دریافت یارانه هنوز در استان ایلام قابل اجرا نیست و اخبار جدید متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش تسنیم، با عنایت به تکلیف مصرح در بند "د" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور, دولت موظف است از فروردین ماه سال 1394، امکان ثبت‌نام همه کسانی را که موفق به ثبت‌نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده‌اند در فرمانداری‌های شهرستان‌ها فراهم کرده و از ماه بعد از ثبت‌نام، نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام کند.

همچنین بر اساس تکلیف مصرح در بند "ح" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور، دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند و خانوارهای پردرآمد به‌تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon