دستور ثبت نام جامانده‌ها از دریافت یارانه به استان فارس ابلاغ نشده است


دستور ثبت نام جامانده‌ها از دریافت یارانه به استان فارس ابلاغ نشده است

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس گفت: دستور ثبت نام جامانده‌ها از دریافت یارانه به استان فارس ابلاغ نشده و در این زمینه منتظر دستورالعمل جدید سازمان هدفمندی یارانه‌ها هستیم.

ساسان تاج گردون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه دستور ثبت نام جامانده‌ها از دریافت یارانه به استان فارس ابلاغ نشده است اظهار داشت: تنها از تماس‌های تلفنی مردم شنیدیم که قرار است ثبت نام‌های جدید باشد،اما دستورالعمل و خبری موثقی در این زمینه ابلاغ نشده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس افزود: با توجه به مشکلات متعددی که مردم استان فارس در موضوع یارانه‌ها دارند، تسریع در ابلاغ دستورالعمل‌های جدید برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات موجود ضروری است. 

به گزارش تسنیم؛ با عنایت به تکلیف مصرح در بند "د" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور, دولت موظف است از فروردین ماه سال 1394، امکان ثبت‌نام همه کسانی را که موفق به ثبت‌نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده‌اند در فرمانداری‌های شهرستان‌ها فراهم کرده و از ماه بعد از ثبت‌نام، نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام کند.

همچنین بر اساس تکلیف مصرح در بند "ح" تبصره 20 قانون بودجه سال 94 کل کشور، دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند و خانوارهای پردرآمد به‌تشخیص دولت و براساس شرایط اقلیمی، بعد خانوار و محل سکونت و میزان درآمد تعیین می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon