مطالبه بسیج پزشکان ایران از صلیب سرخ جهانی برای انجام وظایفش در یمن

مطالبه بسیج پزشکان ایران از صلیب سرخ جهانی برای انجام وظایفش در یمن

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اعلام آمادگی برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال دارو به یمن با ارسال نامه‌ای از صلیب سرخ جهانی درخواست کرد که به وظایف خود در یمن عمل کند.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با ارسال نامه‌ای از صلیب سرخ جهانی درخواست کرد که به وظایف خود در یمن عمل کند. متن این نامه به این شرح است:

جناب آقای دکتر پیر مائورر
ریاست محترم صلیب سرخ جهانی

سلام علیکم
پس از گذشت 20 روز از تجاوز غیرقانونی، وحشیانه و ظالمانه رژیم آل سعود به مردم بی‌دفاع یمن که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد فراوانی از زنان، کودکان و افراد غیر نظامی شده است،کمبود شدید امکانات درمانی و دارویی وضع بسیار ناگوار و فاجعه‌آمیزی را برای مردم آن کشور رقم زده است که این وضعیت مایه شرم جامعه جهانی و موجب تاسف و تأثر عمیق برای انسان‌های دردمند می‌باشد.

از جنابعالی درخواست می‌شود در این شرایط پیچیده در راستای عمل به وظیفه خویش زمینه و شرایط لازم را برای اعزام تیم‌های درمانی و نیز ارسال کمک‌های دارویی و بهداشتی به مردم مظلوم آن منطقه فراهم آورید.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه به منظور اعزام تیم‌های درمانی، ارسال کمک‌های دارویی و نیز پذیرش مجروحین اعلام می‌دارد.

با تشکر
دکتر محمد رئیس‌زاده
رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon