دستور هاشمی برای رسیدگی ویژه به وضعیت بیماری آقای تیتر

دستور هاشمی برای رسیدگی ویژه به وضعیت بیماری آقای تیتر

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت دستور داد به مراحل درمانی حسین قندی که در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بستری است، به طور کامل رسیدگی شود.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، سید حسن هاشمی طی تماسی تلفنی با بیمارستان غیاثی‌ دستور داد به مراحل درمانی حسین قندی که در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری است، به طور کامل رسیدگی شود.

حسین قندی روزنامه‌نگار، استاد رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس روزنامه‌نگاری و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد از آمریکا در رشته مدیریت بین‌الملل، متولد اسفند 1330 در سبزوار و بزرگ شده تهران است. ویژه‌ترین مهارت حسین قندی را در انتخاب تیترهای مناسب برای مطالب مطبوعاتی می‌دانند.

قندی پس از سکته مغزی ابتدا در بیمارستان فرمانیه بستری بود و بعد به بیمارستان غیاثی‌ تهران منتقل شد. حسین قندی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین استادان روزنامه‌نگاری کشور در سه دهه گذشته - چندی قبل دچار سکته مغزی شد و از دوشنبه - 24 فروردین ماه - به کما رفت.

به گزارش وزارت بهداشت، هاشمی در تماسی تلفنی با بیمارستان غیاثی‌، دستور رسیدگی کامل به مراحل درمانی حسین قندی را داده است. خانواده قندی نیز سپاسگزاری خود را از همراهی کادر این بیمارستان ابراز کردند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon