پارک کوهستان کرمانشاه توسط کوهنوردان پاکسازی شد


پارک کوهستان کرمانشاه توسط کوهنوردان پاکسازی شد

خبرگزاری تسنیم: مسئول فرهنگی ورزشی کارگران استان کرمانشاه گفت: عملیات پاکسازی کوهستان و محوطه طاقبستان کرمانشاه با تلاش گروه کوهنوردی کارگران این استان انجام شد.

بابک سیاه‌کمری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: کارگران صنایع شیمیایی و دیگر واحدهای تولیدی استان در اقدامی شایسته طبیعت پارک کوهستان و محوطه تاریخی طاقبستان کرمانشاه را زباله‌ها و ضایعات انبوه پاکسازی کردند.

مسئول فرهنگی ورزشی کارگران استان کرمانشاه افزود: کیانوش پرن، مهدی نوری، سجاد جلوند، میثم باقرآبادی، پوریا عسگری، کاوه شریفی، هوشمند نجفی، وفا حکیمی‌ نژاد، سید مراد خانی و علیرضا غلامی در عملیات پاکسازی طبیعت حضور داشتند.

سیاه‌کمری بیان کرد: انبوهی از زباله، ضایعات و قوطی‌های کنسرو در طبیعت طاقبستان رها شده بود و زیبایی منطقه را از دیدگان مردم پنهان کرده بود که با تلاش کوهنوردان استان این منطقه پاکسازی و به محیطی دلنشین برای مردم تبدیل شده است.

سیاه‌کمری خواستار توجه عموم مردم در حفظ و نگه‌داری از طبیعت و نیز حضور فعال برای پاکسازی مناطق بکر شهر از زباله‌ها شد.

مسئول فرهنگی ورزشی کارگران استان کرمانشاه در تشریح برنامه‌های ورزشی کارگران کرمانشاه گفت: مسابقات والیبال کارگران، فوتبال و دوومیدانی کارگران استان کرمانشاه از این هفته از سرگرفته می‌شود.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon