شاخص‌های سلامت روان دانش آموزان در قزوین شناسایی می‌شود


شاخص‌های سلامت روان دانش آموزان در قزوین شناسایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: شناسایی شاخص‌های تامین سلامت روان یکی از مهم‌ترین اقدامات آموزش و پرورش است که باید طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار قاسمی ظهر امروز در جلسه سرگروه‌های آموزشی استان در دوره‌های اول و دوم فنی و حرفه‌ای و کاردانش که در سالن اجتماعات اداره‌ کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سرگروه‌های آموزشی باید در زمینه تعلیم و تربیت و مسائل آموزشی اطلاعات جامع و کاملی داشته باشند و بتوانند کتب درسی را تحلیل کنند و پاسخگوی دانش‌آموزان در زمینه آموزشی باشند.

وی بیان کرد: گروه‌های آموزشی جایگاه و نقش بسیار ویژه‌ای در آموزش و پرورش دارند چرا که بیش از 50 سال در این حوزه فعالیت کرده و کمک‌های فراوانی در پیشبرد اهداف تعیین شده آموزش و پرورش کرده‌اند و به عنوان بازوان فکری و عقلی آموزش و پرورش هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ظرفیت مناسب استان قزوین در زمینه ارتقاء نمرات و رتبه کنکور تصریح کرد: با توجه به پیشینه علمی و فرهنگی استان قزوین و فعالیت معلمان و مربیان فرهیخته در آموزش و پرورش قزوین، استان قزوین ظرفیت مناسبی در ارتقاء رتبه کنکور و کسب رتبه و جایگاه بالاتر را دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: اقتدار و جایگاه علمی استان قزوین باید شاهد پیشرفت و رشد ایده‌آل باشد و در این زمینه اقدامات لازم انجام شود و همه مدیران و مسئولان آموزش و پرورش با یکدیگر تعامل و مشرکت داشته باشند.

وی عنوان کرد: شناسایی شاخص‌های تامین سلامت روان یکی از مهم‌ترین اقدامات آموزش و پرورش است که باید طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه مورد توجه و تاکید قرار بگیرد و همچنین نماز به عنوان محور همه فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس مدنظر قرار گرفته شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon