قانون مجریان ذی‌صلاح، اردیبهشت‌ماه در اصفهان اجرائی می‌شود


قانون مجریان ذی‌صلاح، اردیبهشت‌ماه در اصفهان اجرائی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اردیبهشت‌ماه قانون مجریان ذی‌صلاح اجرایی می‌شود که در این قانون باید یک نفر پاسخگوی خریداران مسکن شده و پاسخگوی هرگونه عیب و ایرادی هم به مردم و هم به نهادهای قانونی مانند شهرداری و نظام مهندسی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عبدالرسول جان نثاری ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اختلافات بین شهرداری اصفهان و سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: قانونگذار یک هیئت چهار نفره متشکل از استاندار، شهردار، راه و شهرسازی و نظام مهندسی اصفهان را برای رسیدگی به مسائل مهم پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای با حضور استاندار برای رفع اختلافات فی مابین در هفته گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شده که همه ارگان‌ها به قانون احترام گذاشته و کارهای خلاف ضابطه و خارج از سیستم ارجاع نظارت انجام نشود و سازمان نظام مهندسی ظرف مدت 2 ماه راهکارهای اصلاح سیستم ارجاع نظارت را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم ارائه کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از اردیبهشت‌ماه، قانون مجریان ذی‌صلاح اجرایی می‌شود که در این قانون باید یک نفر پاسخگوی خریداران مسکن شده و پاسخگوی هرگونه عیب و ایرادی هم به مردم و هم به نهادهای قانونی مانند شهرداری و نظام مهندسی باشد و همچنین مقرر شده از اردیبهشت شناسنانه فنی ملکی برای ساختمان‌های گروه "د" صادر شود.

عباس حاج رسولی‌ها با بیان اینکه مشکلاتی نظیر زنان سرپرست خانوار در شهر زیاد داریم، تصریح کرد: باید شهرداری در این گونه موارد فرهنگی و اجتماعی وارد شود چرا که ظرفیت دولت این میزان نبوده که در تمامی موارد و مباحث وارد شود و یکی از 26 وظیفه شهرداری ورود به چنین مباحثی است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون پروژه قطار شهری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان 2 رام قطار را به صورت آزاد خریداری کرده و دولت نیز یک رام قطار داده که در مجموع 3 رام قطار اکنون در اختیار شهرداری است و زمان بندی ساخت ایستگاه امام حسین(ع) تا آذر سال 95 خواهد بود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon