۹۱ درصد درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش اردبیل تحقق یافت‌


91 درصد درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش اردبیل تحقق یافت‌

خبرگزاری تسنیم: معاون ‌اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ در سال گذشته ۹۱ درصد درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش اردبیل تحقق یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، برات سلیمی عصر امروز در جلسه کارگروه شناسایی درآمدهای اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته 91 درصد درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش اردبیل تحقق یافته که تلاش‌ها و جدیت مسئولان اداره بودجه و تامین منابع آموزش و پرورش در این زمینه قابل تحسین است.

وی افزود: باید برای تحقق  هر چه بیشتر درآمدهای امسال تلاش و جدیت فراگیر شده و بر تحقق تمامی این درآمدها تاکید شود تا بتوانیم بیش از گذشته عملکردی مثبت و قابل قبول داشته و زمینه‌ساز توسعه و تعالی نظام آموزش و پرورش در استان باشیم.

سلیمی بیان کرد: برای تحقق این امر و تحقق 100 درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش بهره‌برداری‌های لازم انجام شده و در مسیر تحقق اهداف مورد نظر از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر این باید کارگروه شناسایی و وصول درآمدهای آموزش و پرورش استان در نواحی و مناطق مختلف تقویت شده  و فعالیت‌های این کارگروه توسعه یابد چرا که این امر تاثیر و نقش بسیار موثر و مفیدی در وصول درآمدها دارد.

وی با تاکید بر توجه جدی به خانه معلم شهرستان‌ها بیان کرد: باید خانه‌های معلم در سراسر استان اردبیل بهسازی و مرمت شده و در کنار این اقدام تجهیزات و امکانات مورد نیاز نیز برای آنها تامین شود تا در این حوزه به ارائه خدمات مناسب و شایسته بپردازند.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه هنرستان‌های کشاورزی ظرفیت بالایی در حوزه آموزش دارند، افزود: باید در این هنرستان تلاش و جدیت بر تنوع‌ تولیدات باشد چرا که با توجه به ظرفیت‌های اقلیمی استان در این زمینه می‌توان از ارائه آموزش‌های در این زمینه و تولیدات در این مراکز بهره‌برداری‌های مناسب را انجام داد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon