بایرن مونیخ با غلبه بر هوفنهایم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد


بایرن مونیخ با غلبه بر هوفنهایم یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد

خبرگزاری تسنیم: در روزی که شاگردان پپ گواردیولا مقابل هوفنهایم رده هفتمی به پیروزی رسیدند، دورتموندی‌ها هم در خانه خود بر پادربورن غلبه کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا از ساعت 18 امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه به مصاف هوفنهایم رفت.

باواریایی‌های مشکی‌پوش که در این دیدار نیز همانند چند بازی اخیرشان بیشتر بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و با استحکام جایگاه خود در صدر جدول یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند. باواریایی‌ها در این بازی توسط سباستین رود در دقیقه 38 به گل رسیدند و دومین گل این تیم هم در دقیقه 3+90 روی گل به خودی آندریاس بِک به ثبت رسید. شاگردان پپ گواردیولا با این برد شمار امتیازات خود را به عدد 73 رساندند و حاشیه امنیت خود را با ولفسبورگ دوم جدولی به 13 امتیاز افزایش دادند.

بورسیا دورتموند هم امروز در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 3 بر صفر از سد پادربورن گذشت. زردپوشان وستفالن در این بازی توسط هنریک مخیتاریان (48)، پی‌یر امریک اوبامیانگ (55) و شینجی کاگاوا (80) به گل رسیدند. دورتموند با این پیروزی 36  امتیازی شد و به مکان هشتم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:
بایرلورکوزن 4 - هانوفر صفر
فرایبورگ 2 - ماینتس 3
هرتابرلین صفر - اف‌سی کلن صفر

در ادامه این رقابت‌ها از ساعت 21 امشب آگزبورگ در خانه‌اش پذیرای اشتوتگارت قعرجدولی است.

پرونده هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته می‌شود که در بازی نخست وردربرمن از هامبورگ پذیرایی می‌کند و در جدال پایانی هفته شالکه در دیداری خارج از خانه به مصاف ولفسبورگ، تیم دوم جدول رده‌بندی می‌رود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ با 73 امتیاز صدرنشین است، ولفسبورگ با 60 امتیاز در مکان دوم جای دارد و بورسیا مونشن‌گلادباخ هم با 54 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon