طرح حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان خدابنده توسعه می‌یابد


طرح حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان خدابنده توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده از افزایش درآمدهای موقوفات در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: طرح حمایت از اقشار آسیب پذیر در شهرستان خدابنده توسعه می‌یابد.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: با بهره‌برداری پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال احداث تا پایان امسال درآمدهای حاصل از موقوفات شهرستان خدابنده افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمندان در شهرستان خدابنده گفت: در سال گذشته حدود 10 میلیون تومان کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمندان ارائه شده است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش حمایت‌های انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه 6 دانگ شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: اوقاف شهرستان خدابنده در سال گذشته در عرصه‌های گوناگون بهداشت و درمان و دیگر زمنیه‌ها خدماتی را ارائه می‌دهد.

وی با بیان برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در مناسبت‌های گوناگون در طول سال عنوان کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی ما عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه درآمدهای حاصل از موقوفه حرم قیدار نبی(ع) از امسال برای شهرستان خدابنده هزینه می‌شود، ابراز کرد: درآمدهای حاصل از موقوفات در شهرستان خدابنده در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان هزینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای موقوفات در راستای احیای نیات واقفان در شهرستان خدابنده هزینه می‌شود، تصریح کرد: درآمدهای موقوفات در عرصه‌های ترویج فرهنگ قرآنی، احیای نیات واقفان، تعمیر و نگه‌داری حرم قیدار نبی(ع)، ترویج معرفت اهل بیت(ع) و حمایت از حوزه‌های علمیه هزینه می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده به فرا رسیدن فصل تابستان و اجرای طرح اسکان گردشگران در امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: هریک از امامزادگان و بقاع متبرکه در شهرستان خدابنده در این ایام آماده ارائه خدمات به گردشگران هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon