زمینه اشتغال معتادان بهبود یافته مازندران فراهم شود


زمینه اشتغال معتادان بهبود یافته مازندران فراهم شود

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ریشه‌کنی آسیب‌های اجتماعی در جامعه، گفت: اشتغال معتادان بهبود یافته مازندران جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، اظهار داشت: برخورد مسکن و آسپرینی با افیون اعتیاد موثر نیست.

وی افزود: با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، ریشه‌کنی مواد مخدر در مازندران می‌توانیم نقش اثرگذاری در جامعه داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نسبت به اشتغال معتادان بهبود یافته در استان باید اقدام شود، تصریح کرد: مازندران در حوزه برخورد با آسیب‌های اجتماعی همواره پیشگام بوده است.

طبرسی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید نسبت به شیوع مواد مخدر ابتدایی نظیر سیگار در مدارس اقدام کند، افزود: دانش آموزان آینده‌سازان جامعه بوده و باید برای تربیت آنان در جامعه برنامه‌ریزی کرد.

وی از بیکاری به عنوان ننگ جامعه یاد کرد و گفت: با بیکاری، فقر در جامعه نمایان می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نفوذ فضای مجازی در جامعه، تصریح کرد: متاسفانه شبکه‌های بیگانه به صورت شبانه‌روزی برای مقابله با  افکار پاک جوانان تلاش می‌کند.

طبرسی با بیان اینکه متاسفانه برخی کشورها اعتیاد را سیاسی کردند، گفت: دشمن می‌خواهد از طریق اعتیاد، جوان ایرانی را بی انگیزه و بدکاره جلوه دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران با تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه‌های فرهنگی با مقوله آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: باید با ایجاد برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان، جلوی نفوذ آسیب‌های اجتماعی در جوانان گرفته شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon