شکست نماینده فوتسال مازندران برابر شهرداری تبریز


شکست نماینده فوتسال مازندران برابر شهرداری تبریز

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال آمل در ادامه دور برگشت مسابقات فوتسال دسته اول بانوان کشور در آمل، برابر شهرداری تبریز شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، در روز سوم دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات فوتسال دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی آمل، نماینده مازندران در یک بازی پر هیجان برابر نماینده آذربایجان شرقی، بازنده شد تا از صعود فاصله بگیرد.

تیم‌های فوتسال هیئت فوتبال آمل و شهرداری تبریز دومین دیدار از روز سوم این مسابقات را برگزار کردند که در این مسابقه تیم هیئت فوتبال آمل دومین شکست متوالی در دور برگشت را متحمل شد.

در این مسابقه تیم فوتسال شهرداری تبریز در مصاف با میزبان نمایش هوشیار‌تر عمل کرد و توانست در مسابقه‌ای نزدیک و پرگل 13 بر 10 تیم هیئت فوتبال آمل را از پیش رو بردارد.

پیش از این مسابقه تیم فوتسال یاسوج 5 بر 3 برابر هیئت فوتبال قم بازنده شد در حالی که تیم شهرداری دزفول در روز سوم استراحت داشت و در بازی دیروز نیز بازنده شده بود.

مسابقات فوتسال لیگ دسته اول بانوان کشور در 4 گروه برگزار می‌شود که پس از برگزاری مسابقات به صورت متمرکز و طی 2 مرحله، 2 تیم بر‌تر هر گروه به دور دوم صعود می‌کنند.

مسابقات گروه نخست این رقابت‌ها در آمل برگزار می‌شود و تیم‌های هیئت فوتبال آمل، بلاد شاپور یاسوج، شهرداری دزفول، هیئت فوتبال قم و شهرداری تبریز با هم مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon