پیش تولید پروژه حضرت موسی به زودی کلید می‌خورد


پیش تولید پروژه حضرت موسی به زودی کلید می‌خورد

خبرگزاری تسنیم: فرج‌اله سلحشور گفت: مدیران سینما با هر چه سریعتر تولید شدن فیلم و سریال حضرت موسی موافق هستند.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،فرج‌اله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت پروژه حضرت موسی (ع) گفت: به زودی پیش تولید این سریال کلید خواهد خورد و در حال حاضر مشغول برآورد هزینه‌های این سریال هستیم.

وی در ادامه افزود: خدا رو شکر مدیران تلویزیون، دکتر سرافراز و  پورمحمدی و دوستانشان با هرچه سریعتر تولید شدن پروژه حضرت موسی (ع) موافق هستند و در جلساتی که با این عزیزان داشتیم نظرات مثبتی رد و بدل شد.

کارگردان سریال "یوسف پیامبر (ع)" پیرامون صحبت‌هایی که در چند روز گذشته در مورد بیماری‌اش شده بود،عنوان کرد: من از سه سال پیش یک تومور ریز داشتم و ریه‌هایم آب می‌آورد. وقتی به دنبال درمان این بیماری رفتم خبرنگاران مطلع شدند و آن را انعکاس  دادند در حال حاضر هم مشکل خاصی ندارم؛ به لطف خدا و دعای خیر مردم حالم خوب است و به ادامه درمان بیماری‌ام مشغول هستم.

سلحشور در پایان خاطر نشان کرد: پروژه  حضرت موسی (ع) به زودی کلید خورده و تولید خواهد شد و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم که با قلب‌های پاکشان برای تمام بیماران از جمله من دعا کنند که هرچه زودتر بهبود یابم.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon