۲۷۲۱ فقره سند مالکیت در شوشتر صادر شد


2721 فقره سند مالکیت در شوشتر صادر شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شوشتر گفت: در سال ۹۳ اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر توانسته ۲ هزارو ۷۲۱ فقره سند مالکیت صادر کند.

بشیر نعیم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شوشتر، اظهار داشت: در سال 93 اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر توانسته 2 هزارو 721 فقره سند مالکیت در روستا‌ها و طرح مهر ماندگار و صدور اسناد مالکیت اوقاف صادر کند. 

وی افزود: در سال 93 تعداد اسناد مالکیت روستایی یک هزار و 123 فقره سند مالکیت تک برگ صادر شده است. 

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک با اشاره به صدور سند مهر ماندگار و اسناد مالکیت اوقاف، بیان کرد: صدور سند طرح مهر ماندگار در سال گذشته یک هزار و 465 فقره سند مالکیت تک برگ بوده و تعداد 133 فقره اسناد مالکیت اوقاف صادر شده است. 

وی تصریح کرد: اداره ثبت و اسناد شوشتر در راستای خدمات ثبتی به قشر ضعیف روستاییان شهرستان شوشتر گام‌های موثری برداشته است. 

نعیم‌زاده با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر عملکرد خوبی در استان خوزستان داشته است، گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شوشتر در راستای خدمات ثبتی رتبه نخست در بین ادارات ثبت اسناد و املاک استان را کسب کرده و در مجموع عملکرد سالیانه رتبه سوم استان را کسب کرد.

وی عنوان کرد: این واحد ثبتی دارای 23 کارمند رسمی و پیمانی و قرار دادی است و دارای 17 دفترخانه اسناد رسمی و 5 دفترخانه ازدواج است. 

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon