آیت الله دری نجف‌آبادی: جنایات خادمان دروغین حرمین شریفین نمایش توحش رژیم صهیونیستی است


آیت الله دری نجف‌آبادی: جنایات خادمان دروغین حرمین شریفین نمایش توحش رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنایات خادمان دروغین حرمین شریفین نمایش توحش رژیم صهیونیستی است و آل سعود با جنایات این رژیم منحوس را پیاده می‌کند هرچند محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک که در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، با بیان اینکه جنگ عربستان علیه یمن جنگی نیابتی از اسرائیل و آمریکا بود اظهار داشت: روزی صهیونیست‌ها در کودک کشی رکوردار بودند اما امروز سعودی‌ها در این جنگ رکورد را شکستند.

وی با اشاره به حملات عربستان به کشور یمن و نابود کردن زیرساخت های این کشور افزود: عربستان بازیچه آمریکا و اسرائیل شده و در حمله به کشور یمن و نابودکردن زیرساخت های این کشور از آنها دستور می گیرد. 

آیت الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: حمایت ما از اسلام ناب محمدی، انقلاب و نظام اسلامی و خط ولایت برگرفته از آموزه های دین اسلام ناب محمدی بوده و آنچه امروز خشم ما از داعش، آل سعود، اسرائیل و طالبان و این گروهک های جنایتکار است نیز برگرفته از تنفر و انزجار دینی از پلیدی و جنایات جنایت کاران است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بااشاره به اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیز فرارسیدن سالروز روز ارتش و تشکیل سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی وزارت اطلاعات، ارتش، سپاه و سایر نیروها، ارگان ها و دستگاه هادر خدمت آرمان های امام راحل و شهدا و خدمتگذار اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) هستند چراکه تکیه گاه همه نیروهای انقلابی، اسلام، امام زمان (عج) و مردم است و این مهم در هیچ نقطه ای دیگر از دنیا دیده نمی شود.

آیت الله دری نجف‌آبادی بااشاره به آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف خاطرنشان کرد: در آستانه ایام اعتکاف، ثبت نام مساجد آغاز شده است و آنهایی که می توانند خاصه جوانان متعهد از این فرصت استفاده کنند و آنهایی که قدرت ندارند در ثواب پذیرایی از معتکفان شریک و سهیم شوند.

وی افزود: ماه رجب مناسبت های اسلامی بسیاری همچون شهادت امام هادی(ع)، میلاد امام باقر(ع) و امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) را در خود جای داده که باید از لحظه لحظه این ماه شریف بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 تصریح کرد: امید است طلسم تحریم‌ها شکسته شود و تیم مذاکره کننده ایران در بحث توافقات به موفقیت های بزرگ دست یابند و همه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید برداشته شود و این مهم باید مورد توجه جدی تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

امام جمعه اراک با گرامیداشت هفته معلم خواستار نهادینه شدن فرهنگ تکریم از مقام والای معلم شد و گفت: نامگذاری هفته معلم در واقع نشانگر اهمیت تعلیم و تربیت است و باید مقام معلم به ویژه معلمان بزرگ انقلاب شهیدان رجایی و باهنر و استاد بزرگ شهید استادمطهری گرامی داشته شود.

وی روز کار و کارگر را گرامی‌داشت و افزود: استقلال اقتصادی یک جامعه در گرو تولید ملی است که در این زمینه کارگران به عنوان قشر مولد جامعه سهم اساسی دارند.

آیت الله دری نجف‌آبادی خاطر نشان کرد: هر فردی وظیفه حفظ سلامت خود را دارد و این موضوع را نباید به گردن دیگران انداخت،چراکه توجه به دستورات اسلامی و معیارهای دینی در بحث سلامت نقش موثری در حفظ این نعمت بزرگ دارد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon