آمریکا و اسرائیل در پشت پرده جنایات یمن قرار دارند


آمریکا و اسرائیل در پشت پرده جنایات یمن قرار دارند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گرمسار گفت: پشت تمام جنایات در یمن آمریکا و اسرائیل بوده و عر بستان تنها بازیگر آن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، حجت الاسلام سید علی مهدی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرمسار در جمع نمازگزاران این شهر در محل  مسجد جامع این شهر اظهار داشت: جنایات آل سعود در یمن چهره واقعی و پلید این کشور را در منطقه نمایان کرد.

وی با اشاره به اینکه شکست عر بستان در یمن قطعی است افزود: آمریکا و اسرائیل  با این اقدامات سعی دارند خاورمیانه را نا امن کرده و مسلمان شکی را رواج دهند.

امام جمعه گرمسار گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران هیچ گاه تمامی ندارد و این کشور هر روز با یک چهره و ترفندی جدید به دنبال نابودی فرهنگ ایرانی و اسلامی در منطقه است.

مهدی‌نژاد افزود: آمریکا خیال می‌کند که ملت ایران به این راحتی اتحاد خود را زیر پرچم ولایت فقیه خالی می‌کنند.

وی بیان کرد: اما ملت ایران اسلامی هر  لحظه‌ای که دچار مشکل  شده است، با فرموده‌های مقام معظم رهبری  مشکلات را پشت سر گذاشت.

امام جمعه گرمسار در زمینه توافقات هسته‌ای ایران و 1+5 نیز  گفت: هر توافقی که حقوق هسته‌ای و قانونی  ملت ایران را محترم بشمارد، مورد قبول ایران است؛ اما با توافقی که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی  ایران فاصله داشته باشد؛ موافق نخواهیم بود.

مهدی‌نژاد گفت: دولت های غربی بدانند که ایران اسلامی قدرتمندترین  کشور منطقه است و هر مسئله‌ای بدون حضور و تاثیر گذاری ایران به سرانجام مطلوب نمی‌رسد و دیگر زورگویی در منطقه  جواب نمی‌دهد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon