نقاط حادثه‌خیز میبد به دوربین کنترل سرعت مجهز می‌شود


نقاط حادثه‌خیز میبد به دوربین کنترل سرعت مجهز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرماندار میبد با اشاره به اینکه با فعالیت‌های ترافیکی میبد، تصادف‌های جرحی ۲۹ درصد کاهش داشته گفت: نقاط حادثه خیز میبد به دوربین کنترل سرعت مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، سیدمحسن فلاح پیش از ظهر امروز در نشست بررسی چالش‌های ترافیک در این شهرستان، از نصب دوربین‌های کنترل سرعت در نقاط حادثه خیز  در آینده نزدیک خبر داد.

وی با بیان اینکه قرار است در 5 نقطه مهم و حادثه خیز شهرستان میبد دوربین کنترل سرعت نصب شود، افزود: پلیس راهور میبد باید در مدت یک هفته نقاط حادثه خیز را شناسایی و اعلام کند.

معاون فرماندار میبد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی شورای ترافیک در ترویج فرهنگ ترافیک، آمار تصادفات جرحی در سال 93 در شهرستان میبد  29 درصد کاهش یافته است.

فلاح همچنین خاطرنشان کرد: از 115 مصوبه شورای ترافیک درسال 93، 40 درصد عملیاتی شده است.

معاون فرماندار میبد ایجاد سرعت‌گیر، خط‌کشی و نصب علانم هشدار دهنده و اصلاح نقاط هندسی را از دیگر اولویت‌های شورای ترافیک در سال 94 برشمرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت قوانینی ترافیکی عامل مهمی در کاهش تصادفات است، گفت: در صورتی که قوانین به درستی در جامعه رعایت شود می‌توانیم شاهد شهری بدون حادثه رانندگی باشیم.

فلاح گفت: رعایت فرهنگ ترافیک در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب است که این موضوع هم باید توسط نهادهای مرتبط در دست اقدام قرار گیرد.

انتهای پیام/ ب

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon