راه‌اندازی مرکز فرهنگی آموزشی بانوان استان فارس مورد توجه دولت باشد


راه‌اندازی مرکز فرهنگی آموزشی بانوان استان فارس مورد توجه دولت باشد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری فارس گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی آموزشی ویژه بانوان در استان فارس در سفر هیئت دولت مورد توجه باشد.

سیده معصومه دستغیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به سفر هیئت دولت در اواخر این هفته به استان فارس اظهار داشت: حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت برکات زیادی برای استان فارس به‌ویژه بانوان استان دارد و بانوان برگزیده استان در این سفر با معاون رئیس جمهور  در امور زنان و خانواده دیدار می‌کنند. 

وی با اشاره به حضور دو روزه معاون رئیس‌جمهور در استان فارس خاطرنشان کرد: ملاوردی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور به 3 شهرستان استان فارس سفر و در جلسه شورای اداری آن شهرستان‌ها شرکت می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس خاطرنشان کرد: استفاده از زنان در پست‌ها و سمت‌های کلیدی مختلف در جامعه سبب مشارکت بیشتر زنان در عرصه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در حوزه خانواده و بانوان نیاز به خلاقیت، فکر و برنامه‌ریزی‌های جدید دارد، بیان کرد: برگزاری نشست با معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر است و سبب ارتقا جایگاه زنان می‌شود. 

دستغیب با ابراز امیدواری از رونق اقتصادی کشور پس از انجام توافقات بین‌الملل اظهار داشت: استان فارس در زمینه بانوان و خانواده در حوزه عمرانی نیاز ضروری به ساخت و راه‌اندازی یک مرکز فرهنگی آموزشی ویژه بانوان دارد و این مهم در نشست تخصصی با معاون رئیس جمهور مطرح می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon