مطالبات جوانان در استان گلستان طبقه‌بندی شود


مطالبات جوانان در استان گلستان طبقه‌بندی شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار گلستان گفت: مطالبات جوانان در استان گلستان طبقه‌بندی شده و براساس آن برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن صادقلو شامگاه شنبه در نخستین نشست شبکه مشاوران جوان استان گلستان اظهار داشت: توجه به مطالبات جوانان و طبقه‌بندی آنان از وظایف مسئولان است و باید براساس آن طبقه‌بندی‌های اصلی و فرعی، به آن ها رسیدگی کرد.

وی با اشاره به توانمندی ها و ایده‌های نو و جدید جوانان در بخش‌های مختلف افزود: استان گلستان امروز با تفکر و تلاش همین جوانان در اجرای طرح اشتغال دانش بنیان به عنوان استانی پایلوت محسوب می‌شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: نباید این جلسات تشریفاتی باشد و  ب و فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این موضوع توجه کنند.

صادقلو افزود: عقیده داشتن به جوانان، تعامل با جوانان، بالا بردن سطح و جایگاه جوانان، سعه صدر با جوانان و حساسیت داشتن به موضوع جوان از مهم‌ترین وظایف مسئولان نسبت به این قشر از جامعه است.

وی کشف استعدادهای جوانان را یکی از وظایف مسئولان دانست و اظهار داشت: در اجرای طرح‌ها و برخورد با جوانان باید از جناحی فکر کردن دوری کرد و نباید با جوانان برخورد جناحی شود.

استاندار گلستان جذب حداکثری جوانان را از اهداف نظام دانست و گفت: باید برای فعال سازی تشکل های غیردولتی تلاش بیشتری کرد و در این نشست‌ها و کمیته‌های جوانان از آنان استفاده کرد.

صادقلو اظهار داشت: ارتباط با دانشگاه‌ها یکی دیگر از اولویت های دولت است و بای پیشرفت و توسعه گلستان باید ارتباط با دانشگاه ها را گسترش داد.

در این جلسه شماری از مشاوران جوان فرمانداری‌ها و دستگاه های اجرایی استان گلستان به بیان مشکلات و مسائل حوزه جوانان پرداختند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon