دانش آموزان برتر کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و هدایت می‌شوند

دانش آموزان برتر کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و هدایت می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان برتر تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح «شهاب» شناسایی و هدایت می‌شوند.

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با بیان اینکه در بازدیدی مشترک با مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارسی که طرح شهاب در آنها اجرا می‌شود، روند اجرای این طرح در استان ارزیابی شد، اظهار داشت: گروه‌های درگیر طرح شهاب اعم از دانش آموزان، معلمان، آموزش و پرورش و بنیاد استان از اجرای طرح رضایت دارند.

وی افزود: این ارزیابی به منظور بررسی چک لیست‌ها و پرونده‌های تشکیل شده برای دانش آموزان و همچنین سنجش میزان موفقیت و عملکرد طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهاب مخفف «شناسایی و هدایت استعدادهای برتر تحصیلی» است، گفت: مجری این طرح در سطح کشور وزارت آموزش و پرورش است که با همکاری و نظارت بنیاد ملی نخبگان در حال اجراست.

مرادی بیان کرد: طرح «شهاب» در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سال گذشته در پایه چهارم تحصیلی در مدارس شهرستان دنا آغاز شد که معلمان آموزش دیده طرح به تهیه چک لیست‌ها و پرونده‌های استعدادهای درخشان این پایه تحصیلی می‌پردازند.

وی از موفقیت در اجرای این طرح در شهرستان دنا خبر داد و تصریح کرد: در این بازدیدی که به‌صورت مشترک با اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، چک لیست‌ها و پرونده های موجود بررسی شدند و کیفیت تهیه و تدوین آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح را رعایت کردن عدالت آموزشی و شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر در سطح دانش‌آموزش عنوان کرد و یکی دیگر از اهداف این ارزیابی را سنجش میزان رضایت مدیران و معلمان از طرح دانست و خاطرنشان کرد: همچنین در این بازدید موفق شدیم که به صورت حضوری به ارزیابی میزان رضایت مدیران و معلمان درگیر طرح شهاب بپردازیم.

مرادی افزود: گروه‌های درگیر در طرح شهاب در استان از اجرای این طرح تاکنون ابراز رضایت کرده‌اند که همین موضوع نشان از موفقیت طرح و وجود انگیزه کافی برای ادامه اجرای طرح شهاب در کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا چک لیست‌ها و پرونده‌ها به صورت علمی و منظم تکمیل شده بود، بیان کرد: کیفیت تنظیم چک لیست‌ها و پرونده‌ها نیز رضایت بخش بود و در این راستا باید از معلمان و مسئولان مدارس هدف تشکر کرد، چرا که این چک لیست‌ها در گام‌های بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید علمی و منظم تکمیل و تدوین شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon