بزرگداشت شهید مطهری همزمان با هفته معلم در فریمان برگزار می‌شود‌


بزرگداشت شهید مطهری همزمان با هفته معلم در فریمان برگزار می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج فرهنگیان خراسان رضوی گفت: بزرگداشت شهید مطهری همزمان با هفته معلم در شهرستان فریمان برگزار می‌شود.

حسین نظیف در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم از سوی بسیج فرهنگیان خراسان رضوی در حال تدوین است که به صورت متمرکز در مشهد مقدس و سراسر استان برگزار می‌شود.

رئیس بسیج فرهنگیان خراسان رضوی بیان کرد: 14 اردیبهشت ماه مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و همچنین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود و برنامه جبل النور و عطرافشانی مزار شهدا نیز 17 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نظیف تصریح کرد: علاوه بر این صبحگاه مشترک در ادارات آموزش و پرورش سطح استان و یادواره شهدا در کانون‌ها نیز برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری نیز در این ایام در شهرستان فریمان برگزار می‌شود و برای دیدار فرهنگیان سراسر استان با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

رئیس بسیج فرهنگیان خراسان رضوی تاکید کرد: نشست‌های فرهنگی و بصیرتی با موضوع حماسه سیاسی و اقتصادی و نشست نخبگان بسیجی و شوراهای راهبردی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

نظیف تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و همچنین مسابقه وبلاگ نویسی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon