مجلس تحقق مطالبات معلمان را پیگیری می‌کند


مجلس تحقق مطالبات معلمان را پیگیری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر ارتقا معیشت کارگران، گفت: مجلس پیگیر تحقق مطالبات معلمان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از ساری، سید هادی حسینی پیش از ظهر امروز در مدرسه دخترانه مرحوم شهابی و پسرانه نمونه دولتی آیت الله خامنه‌ای اظهار داشت: فرآیند توسعه مستلزم زیرساخت‌هایی بوده که مهم‌ترین آن امنیت، سلامت و آموزش بوده که اگر بخوبی تامین شود، می‌توان به توسعه پایدار امیدوار بود.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت و بهداشت برنامه و بودجه خوبی تدوین شده که در تاریخ کشورمان کم‌سابقه است، افزود: کشور در حوزه تولید علم و آموزش که متولیان آن معلمان  مدارس هستند، با موفقیت خوبی روبرو است.

حسینی با اشاره به ناامنی‌های موجود در کشورهای همسایه، خاطرنشان کرد: تدابیر امنیتی از سوی نمایندگان مجلس و دولت برداشته شد و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: موفقیت دانش آموزان ایرانی در المپیادهای جهانی و شمار مقالات پژوهشی چاپ شده در مجلات معتبر علمی و موفقیت در علوم نوینی چون سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی و انرژی هسته‌ای و علوم پزشکی، بالندگی ایران در این حوزه‌ها را نشان می‌دهد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ، جویبار و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیشرفت‌های علمی و تلاش همگان برای تولید علم، معلمان برای تامین رفاه اجتماعی دغدغه‌هایی دارند و رسیدگی به این دغدغه در برنامه کاری نمایندگان قرار دارد.

وی، مشکلات موجود در بخش معیشتی معلمان را ناهمگونی در مدل توسعه همه جانبه دانست و افزود: مدل توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته 85 به 15 است.

حسینی بیان کرد: 85 درصد بودجه‌ها صرف هزینه‌های عمرانی و 15 درصد دستمزد عوامل اجرایی بوده که این مدل در کشور ما معکوس است.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon