یادواره شهدای دانشجوی پیام نور شیراز برگزار شد


یادواره شهدای دانشجوی پیام نور شیراز برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور شیراز، عبدالرسول قرائتی با تأکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا به‌ویژه در محیط دانشگاه یکی از ضروری‌ترین نیازهای فرهنگی است اظهار داشت: در همین راستا یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید محمدعلی شاهچراغی و شهید محمد مهدوی خبر داد و افزود: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برگزار شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور ناشی از ایثارگری‌های شهیدان است خاطرنشان کرد: همه باید ادامه‌دهنده واقعی راه شهدا باشند.

قرائتی با اشاره به ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید محمدعلی شاهچراغی بر ادامه راه شهدا تأکید و تصریح کرد: شهدا از سیدالشهداء و عاشورا الگو گرفته‌اند و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد شهدا را زنده نگاه داشت و ادامه‌دهنده راه آنان بود.

به گزارش تسنیم، در این مراسم معنوی که به همت بسیج دانشجویی شهید محمدعلی شاهچراغی و با حضور رؤسای دانشگاه پیام نور استان فارس و مرکز شیراز، خانواده معظم شهدا و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز برگزار شد برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه‌ای از جمله مراسم سخنرانی، روایت‌گری و شعرخوانی، برگزاری مسابقه فرهنگی، دلنوشته‌های راهیان نور و پخش چندین کلیپ با موضوعات مختلف فرهنگی اجرا شد.

رونمایی از یادمان شهید محمدعلی شاهچراغی به همراه معرفی و تجلیل از خانواده شهیدان، تقدیر از خادمان راهیان نور، اهداء جوایز و قرعه‌کشی سفر معنوی کربلای معلی به همراه توزیع بسته فرهنگی و برگزاری نمایشگاه با موضوع یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور شیراز بود.

شهیدان محمدعلی شاهچراغی و محمد مهدوی در واقعه بمب‌گذاری حسینیه سیّدالشهدای کانون رهپویان وصال شیراز در فروردین ماه سال 87 به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/ج

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon