آموزش و پرورش جنوب استان کرمان تجهیز می‌شود


آموزش و پرورش جنوب استان کرمان تجهیز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان با اشاره به محرومیت‌های مناطق جنوبی استان گفت: ما باید سعی کنیم زمینه استفاده از امکانات آموزش و پرورش در این مناطق استان را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور مجید قدیمی،معاون وزیر آموزش وپرورش تشکیل شد اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و ما وظیفه خود می دانیم در خدمت این نهاد باشیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش مبنایی ترین وزارتخانه است، تصریح کرد: امیدواریم از این ظرفیت برای تربیت دانش آموزان و رفع مشکلات آموزشی آن ها استفاده کنیم.

رزم حسینی در این جلسه ضمن موافقت با توسعه فضای اردوگاه در کوهپایه برای دانش آموزان استثنایی، پرداخت نیمی از این هزینه را متقبل شد.

وی خاطرنشان کرد: ما حدود یک میلیون جمعیت در جنوب استان داریم و برآورد من این است که دانش آموزان استثنایی این مناطق محروم زیاد است.

استاندار کرمان با اشاره به محرومیت بخش‌هایی از استان از جمله شهرستان جیرفت بیان کرد: ما باید سعی کنیم زمینه استفاده از امکانات آموزش و پرورش در این مناطق استان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به شعار اعتدال دولت، عنوان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا عدالت آموزشی را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش تسنیم در این جلسه ابراهیم جهانگیری مدیرکل آموزش و پرورش، عباس تقی زاده رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، عباس ذوالعلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان و سایر مسئولین در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon