تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان اشغالی


تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان اشغالی

خبرگزاری تسنیم: بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان اشغالی در مرز فلسطین اشغالی و سوریه، ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «رویترز»، یک منبع نظامی اسرائیلی مدعی شد که، روز یکشنبه  حمله هوایی این رژیم به بلندی‌های جولان، 4 تن که به گفته این رژیم قصد کار گذاشتن بمب را داشتند، کشته شدند.

در همین حال شبکه خبری «اسکای نیوز» به نقل از این منابعی ادعا کرد این 4 فرد کشته شده در بلندی‌های جولان اشغالی، از نیروهای وابسته به حزب‌الله لبنان بودند.

شبکه خبری «العربیه»، دقایقی پیش گزارش داد جنگنده‌های اسرائیلی حملات هوایی را علیه تیپ «155» در «القطیفه» در منطقه القلمون سوریه صورت دارد.

روز شنبه منابع خبری از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قلمون سوریه خبر دادند و این در حالی است که مقامات این رژیم از هرگونه توضیح درباره این حملات خودداری کردند.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که به دنبال درگیری بین ارتش سوریه و افراد مسلح در منطقه جولان اشغالی ارتش اسرائیل جنگنده‌های خود را به این منطقه فراخوانده است.

در همین رابطه پایگاه خبری العهد لبنان روز یکشنبه از پرواز جنگنده‌های صهیونیستی در ارتفاع پائین بر فراز شهر صیدا و روستاهای شرقی آن و اردوگاه عین الحلوه خبر داد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان