آمل بالاترین آمار تصادف در مازندران را دارد


آمل بالاترین آمار تصادف در مازندران را دارد

خبرگزاری تسنیم: رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل از بالاترین آمار تصادفی، جراحی و سی‌تی‌اسکن مازندران در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، شهرام کاشانی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه هم‌اکنون در بیمارستان 17 شهریور آمل در دو بخش مغز و اعصاب و ارتپدی پزشکان متخصص به طور شبانه‌روزی مقیم هستند، اظهار داشت: یکی از اتفاق‌های مهم در این بیمارستان جراحی پروتزهای با قیمت مناسب است.

وی ادامه داد: در گذشته بیماران این بیمارستان مجبور بودند، از بیرون هفت میلیون تومان پروتز خریداری که اکنون این پروتزها را در داخل بیمارستان با 800 هزار تومان خریداری می‌کنند تا جراحی انجام ‌شود.

کاشانی با اشاره به بخش آمبولانس اورژانس این بیمارستان، بیان داشت: این دستگاه‌ها موظف هستند بیماری که در بیمارستان بستری است برای انجام کارهای درمانی در هر نقاطی از استان یا پایتخت به طور رایگان ببرد.

وی، مرگ مادر را در نظام پزشکی را یک مقوله سخت بیان کرد و گفت: با توجه به اهمیت نجات یک بیمار در حادثه‌ای برای نجات‌شان در یک حادثه‌ای باید یک تیم بیمارستانی انجام شود.

کاشانی با اعلام اینکه بیمارستان 17 شهریور در سال گذشته به طور متوسط روزانه هزار و 250 نفر جراحی انجام شده بود، گفت: به طور متوسط ماهانه 980 مورد سی‌تی‌اسکن داریم که این شهرستان در استان بالاترین آمار سی تی اسکن را دارد.

وی افزود: در سال گذشته 480 مورد تصادفی، یک‌هزار و 70 مورد بستری به طور ماهانه در این بیمارستان به ثبت رسیده است.

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل بالاترین آمار تصادفی، جراحی، سی‌تی‌اسکن در مازندران در سال گذشته را در این شهرستان بیان کرد و گفت: این بیمارستان در واقع جراحی مغز و اعصاب در غرب استان را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به پروژه اورژانس را در زمینی به مساحت 5 هزار و مترمربع عنوان و مطرح کرد: این پروژه ملی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست که تاکنون یک و نیم میلیارد تومان تخصص یافته و 30 درصد پروژه آماده شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon