رعایت عدالت کلامی و اخلاق از ملزومات رقابت‌های انتخاباتی است

رعایت عدالت کلامی و اخلاق از ملزومات رقابت‌های انتخاباتی است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در رقابت‌های مجلس حرف‌هایی مطرح است که باید به طور دقیق و با رعایت عدالت بیان شود، لذا اخلاق از محورهای اصلی رقابت باید باشد تا انتخاباتی در شان ملت برگزار شود.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره ورود زودهنگام به انتخابات و مضرات آن، گفت: امیدواریم کشور در انتخابات از مسیر اصلی خود در تلاش و فعالیت همه اقشار فاصله نگیرد و نتیجه آن هر چه هست در امتداد سعادت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولین کشور باید در هر زمان به فکر مسئولیت خود و رفع مشکلات مردم باشند، گفت: نمایندگان مجلس باید تا آخرین لحظه به فکر خدمت‌رسانی به مردم باشند، زیرا این مردم هستند که باید از کارهای مسئولان راضی باشند و مسئولیت زمانی ارزشمند است که فرد مسئول مورد قبول مردم باشد، لذا رقابت در انتخابات باید به رقابت در خدمت‌رسانی و گره‌گشایی بدل شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در رقابت‌های مجلس حرف‌هایی مطرح است که باید به طور دقیق و با رعایت عدالت بیان شود، لذا اخلاق از محورهای اصلی رقابت باید باشد تا انتخاباتی در شان ملت برگزار شود.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon