گسترش مراکز عقیدتی در کشور مانعی برای نفوذ هجمه‌های ضدفرهنگی است


گسترش مراکز عقیدتی در کشور مانعی برای نفوذ هجمه‌های ضدفرهنگی است

خبرگزاری تسنیم: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: تاسیس و گسترش مراکز عقیدتی و آموزشی کشور راهی برای جلوگیری از نفوذ آن‌ها در کشور و افزایش و تقویت عقاید جوانان در برابر هجمه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مرکز آموزش عقیدتی و سیاسی و فرماندهی سازمان بسیج در قم با تاکید براینکه استکبار جهانی درصدد گسترش تهاجم فرهنگی در کشور است اظهارداشت: آن‌ها تمام قوا و نیرو‌ی خود را در صدد از بین اعتقادهای جوان به کار گرفته‌اند بنابراین نیروهای انتظامی باید با تمام قوا در مرز‌ها جلوی ورود محصولات ضدفرهنگی را بگیرند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تاسیس و گسترش مراکز عقیدتی و آموزشی کشور را راهی برای جلوگیری از نفوذ آن‌ها در کشور و افزایش و تقویت عقاید جوانان در برابر هجمه‌ها دانست و عنوان کرد: در پروژه‌های ساختمان سازی و مجتمع سازی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی مد نظر پیمانکارن قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در احداث ساختمان‌ها معماری اسلامی ـ ایرانی هم در سردر و نماد و هم در درون و ساختمان لحاظ شود؛ خاطرنشان کرد: باید رفتار اجتماعی و سازمانی پاسداران و بسیجیان به گونه‌ای باشد که مردم را به سبک زندگی اسلامی دعوت کنند.

حجت‌الاسلام حاج صادقی اظهار داشت: فعالیت‌های ساخت و ساز این ساختمان را به گونه‌ای انجام دهید که کمترین مزاحمتی برای همسایگان نداشته باشد؛ حمل و نقل مصالح ساختمانی راه مردم را سد نکند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon