تلاش‌گران عرصه فرهنگ تجلیل می‌شوند


تلاش‌گران عرصه فرهنگ تجلیل می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: به مناسبت شهادت شهید مطهری تلاش‌گران عرصه فرهنگ تجلیل می‌شوند.

علی معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم همایش پیشتازان و منادیان وحدت حقیقی در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شهید مرتضی مطهری را یک فیلسوفی که توانایی تجزیه و تحلیل مسائل را دارد، خطاب قرار می‌کردند، افزود: شهید مرتضی مطهری یک انسان متفکر بود که طهارت روح و قدرت ایمان در رفتار این شهید بزرگوار متجلی شده بود و آثار فاخر ایشان پس از شهادتشان برای نسل امروز قابل استفاده است.

معبودی با بیان اینکه شهدا دین بزرگی به گردن مردم دارند و با نثار جان خود آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند، تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا عرصه فرهنگ و علم استان قزوین و پیگیری مشکلات آن‌ها از برنامه‌های سپاه صاحب الامر(عج) استان در هفته عقیدتی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه تبیین راهبرد سال برای مردم جامعه از دیگر برنامه‌های سپاه استان قزوین است، اظهار کرد: نشست‌های بصیرتی به منظور آگاهی‌بخشی خانواده‌ها از راهبرد سال "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری باید در بین خانواده‌ها اشاعه یابد، عنوان کرد: به منظور آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های شهید مطهری مسابقه کتابخوانی در سپاه صاحب الامر(عج) و بسیج برگزار می‌شود.

معبودی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا همیشه باید زنده نگه داشته شود، بیان کرد: در روز 17 اردیبهشت با حضور در مزار شهدای گمنام یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon