اساسنامه صنفی مبلغان تدوین می‌شود‌


اساسنامه صنفی مبلغان تدوین می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تدوین اساسنامه مبلغان با محوریت مبلغان نخبه و برتر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، در دیدار مبلغان برتر با آیت‌الله سید محمودهاشمی شاهرودی به ارائه گزارشی از این معاونت پرداخت و اظهار داشت: هدف از اینگونه جلسات بهره‌مندی از نظرات بزرگان دین، راهنمایی برای اجرای بهترکارها به‌ویژه امر تبلیغ، همفکری و انتقال تجارب تبلیغی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی افزود: تاکنون این گروه دیدارهای موفقی با حضرات آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی داشته، که بسیار دیدارهای خوبی بوده و این دیدار نیز در ادامه سلسله دیدارها با بزرگان دین در فصول خاص تبلیغی است که امسال این دیدار آمیخته با ایام اعتکاف است.

وی هدف از تشکیل دفتر تبلیغات اسلامی را معرفی اسلام ناب به مردم دنیا، تبلیغ آموزه‌های ناب معرفتی، اخلاقی و اجتماعی اهل‌بیت(ع) و دفاع از ارزش‌های اسلام و همچنین نخبه پروری در عرصه تبلیغ و شناسایی استعدادهای برتر تبلیغ عنوان کرد.

واعظی خاطر نشان کرد: در این راستا کارهای خوبی صورت گرفته که از جملۀ آن تشکیل 26 هزار و 364 پروندۀ فعال تبلیغ از بین طلاب و فضلای حوزه علمیه قم است و از این تعداد 2 هزار و 647 پرونده مربوط به مبلغینی است که متخصص در امر تبلیغ در دانشگاه و مجامع علمی هستند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های دفتر تبلیغات که به زودی به مرحله اجرا هم گذاشته می‌شود، تدوین و تنظیم اساس نامه صنفی برای مبلغان با محوریت مبلغان نخبه و برتر است. با اجرای این اساسنامه، تبلیغ، روند بهتری به خود می‌گیرد و شناسایی مبلغان برتر، آموزش و انتقال تجارب تبلیغی بهتر صورت خواهد گرفت و زمینه پیشرفت مبلغان هم فراهم می‌شود.

رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم افزود: یکی از کارهای خوبی که این دفتر انجام داده، حضور مبلغان در فضای مجازی برای تبلیغ است که در این راستا 60 مبلغ برتر در قالب 150گروه تبلیغی به این امر اشتغال دارند و تا کنون هم کارهای خوبی برای آموزش و پیشرفت این گروه‎ها شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon