مبانی اعتقادی و بینش سیاسی کارکنان سپاه آذربایجان‌غربی ارتقاء می‌یابد

مبانی اعتقادی و بینش سیاسی کارکنان سپاه آذربایجان‌غربی ارتقاء می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در قالب برنامه‌های راهبردی مبانی اعتقادی و بینش سیاسی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ارتقاء می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد مهدی مهدوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن بزرگداشت مقام شهید علامه طباطبایی اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب و دست‌آوردهای آن است و برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت شهید مطهری نیز با این هدف انجام می‌گیرد.

وی به برشماری ارزش‌های محوری و بنیادین سپاه اشاره کرد و افزود: مکتب محوری، ولایتمداری، ایمان، معنویت، بصیرت مبتنی به اسلام ناب محمدی، جهادی و انقلابی بودن، ایثار و از خودگذشتگی مبتنی بر اصول تعریف شده اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، عدالت‌محوری، مردمی بودن، ساده‌زیستی و تحول دائمی به تناسب نیاز انقلاب از جمله این ارزش‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دو وظیفه فرهنگی برای سپاه تعریف شده است تصریح کرد: یکی از این وظایف فعالیت‌های فرهنگی، عقیدتی، بینش سیاسی، پایبندی به اخلاق و احکام اسلامی کارکنان سپاه و خانواده آنها بوده و دیگری نیز فعالیت‌های فرهنگی و ارتقای مبانی فرهنگی و بینش سیاسی بسیجیان است.

مهدوی گفت: برای تامین سلامت فکری، سیاسی و اخلاقی کارکنان سپاه شهدا راهبردهایی تعریف شده است که ارتقاء مبانی اعتقادی و بینش سیاسی کارکنان از جمله آنهاست و از دیگر راهبردها نیز اقدامات پیش‌گیرانه و صیانتی از سپاه پاسداران انقلاب در قالب فریضه نهی از منکر و دیگری نیز تبلیغات است.

وی پرداختن به نماز در بدنه سپاه و بسیج و آحاد مردم را در قالب ستادهای منزلت نماز را از دیگر راهبردها خواند و افزود: دوره‌های تربیت و تعالی کارکنان در آذربایجان‌غربی، قم و مشهد با ارائه مباحث اعتقادی و اخلاقی و احکام و سیاسی برگزار شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا به دو فعالیت شاخص سپاه شهدا در سال گذشته اشاره و بیان کرد: برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی در مشهد و تربیت آموزشیار قرآن از جمله آنهاست و نیز طرحی با عنوان الحافظون ویژه آقایان و طرحی دیگر با عنوان حضرت معصومه ویژه بانوان از جمله برنامه‌های تبلیغاتی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon