بیش از ۲۰۰۰ حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند


بیش از 2000 حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تا پایان فروردین ماه ۲ هزار و ۴۶۷ حادثه دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان امدادرسانی شدند.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به وقوع 223 مورد حادثه در یک ماه اخیر اظهار داشت: 9 مورد از 223 حادثه مربوط به حادثه برف و کولاک، 89 مورد مربوط به حادثه جاده، 24 مورد مربوط به حادثه سیل و آبگرفتگی، 94 مورد مربوط به خدمات حضوری، یک مورد مربوط به حادثه ریزش آوار، 4 مورد مربوط به حادثه شهری، یک مورد مربوط به حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد مربوط به حادثه کوهستانی بوده است.

وی تصریح کرد: تا پایان فروردین ماه 2 هزار و 467 حادثه دیده در حوادث سیل و آبگرفتگی، برف، جاده ای، خدمات حضوری، شهری، صنعتی، کارگاهی و کوهستانی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به درمان سرپایی 515 آسیب دیده در یک ماه اخیر ابراز کرد: از این تعداد 494 نفر به صورت حضوری به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر مراجعه کردند.

وی عنوان کرد: 19 نفر از 515 فرد آسیب دیده از حادثه جاده‌ای توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان درمان سرپایی شدند.

طاهری با اشاره به مصدومیت 698 فرد از حوادث یاد شده خاطرنشان کرد: از این تعداد 43 نفر توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه 13 نفر از 43 فرد یاد شده توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی استان زنجان انتقال یافته‌اند، افزود: تا پایان فروردین ماه 687 نفر توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان اسکان یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به حضور یک هزار و 83 داوطلب در قالب 319 تیم عملیاتی در حوادث نخستین ماه سال به تسنیم گفت: 157 تیم در حوادث جاده‌ای، 19 تیم در حوادث برف و کولاک، 35 تیم در حوادث سیل و آبگرفتگی به آسیب‌دیدگان خدمات رسانی کرده‌اند.

وی افزود: 98 تیم نیز به افرادی که به صورت حضوری به پایگاه‌های هلال احمر استان زنجان مراجعه کرده بودند، ارائه خدمت کردند.

طاهری با اشاره به ناوگان ترابری بکار برده شده در 223 مورد حادثه اظهار داشت: 135 دستگاه آمبولانس، 67 دستگاه خودرو برای عملیات رهاسازی و 25 دستگاه خودروی کمک‌دار توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان بکار گرفته شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon