فراخوان دومین جشنواره ادبی تکنیکی ترین رمان سال منتشر شد


فراخوان دومین جشنواره ادبی تکنیکی ترین رمان سال منتشر شد

خبرگزاری تسنیم: آثار با توجه به تکنیک و محتوا بر اساس کاربرگ داوری ۵۰ سوالی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به برترین آثار جوایز بسیار نفیسی تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراخوان دومین جشنواره ادبی تکنیکی ترین رمان و داستان بلند سال که قرار است در سال جاری توسط فرهنگ سرای سرو برگزار شود، منتشر شد.

به دنبال برگزاری موفق جشنواره ادبی تکنیکی ترین رمان یا داستان بلند و نقش آن در رشد و پویایی ادبیات کشور، دومین دوره جشنواره ادبی انتخاب برترین کتاب رمان یا داستان بلند منتشر شده در سال 1393 با هدف رشد و اعتلای فرهنگ ادبیات داستانی کشور و معرفی برترین آثار منتشر شده در عرصه ادبیات  داستانی برگزار می شود. از تمامی نویسندگان و ناشرانی که در سال 1393 آثار چاپ اول در حوزه  ادبیات داستانی (رمان یا داستان بلند) داشته اند،  دعوت می شود تا تاریخ یکم تیرماه 1394 سه جلد از هر اثر منتشر شده را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند.

این آثار با توجه به تکنیک و محتوا بر اساس کاربرگ داوری 50 سوالی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به برترین آثار جوایز بسیار نفیسی تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است با توجه به کاربرگ داوری 50 سوالی که توسط سایت فرهنگ سرا منتشر می شود خود نویسندگان آثار نیز می توانند، با تکمیل فرم نسبت به داوری آثار خود و سایر نویسندگان اقدام کرده و جزو هیئت داوران قرار گیرند.

ناشران و مولفان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در  فرهنگ سرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، َکوی ساعی یکم مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88799154 تماس و یا درگاه اینترنتیsarv.farhangsara.ir  و یا  instagram.com/farhangsara_sarv مراجعه کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران