ناپاکی‌های فوتبال تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است


ناپاکی‌های فوتبال تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی فوتبال ۹۸ گفت: خوشبختانه هم اکنون ناپاکی‌های فوتبال تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده است.

مهرداد میناوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در هر قشری که در آن تولید پول وجود داشته باشد فساد هم در کنار آن شکل می‌گیرد که متاسفانه این فساد و ناپاکی نیز در فوتبال وجود دارد.

میناوند بیان کرد: هم اکنون فساد و ناپاکی در لیگ‌های دسته دو و دسته یک بیشتر است و در لیگ دسته دو و دسته یک نیز افرادی هستند که به دنبال خرید و فروش نتایج بازی‌ها و متاسفانه عده‌ای به دنبال دلال بازی هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون فساد و ناپاکی و خرید و فروش نتایج بازی‌ها در لیگ بر‌تر بسیار کاهش پبدا کرده و تا حدودی به صفر نزدیک شده است هم‌اکنون فدراسیون و آقای تاج تمام تلاششان را براین گذاشته‌اند تا دلال بازی‌ها از فوتبال ایران جمع شود که خوشبختانه تاکنون موفق بوده‌اند.

بازیکن تیم ملی فوتبال 98 ایران تصریح کرد: متاسفانه در دوره‌ای این دلال بازی‌ها توسط خود باشگاه‌ها، سرمربی‌ها و بازیکنان شکل می‌گرفت و هم اکنون هم وجود دارد اما بسیار کاهش پیدا کرده اما برای اینکه این مسائل دیگر در فوتبال کشور وجود نداشته باشد باید سازمان لیگ به طور جدی برخورد کند و ساماندهی برای این مسئله داشته باشد.

میناوند گفت: در زمانی که ما بازی می‌کردیم در تمامی تمرین‌هایمان به مسائل اخلاقی اشاره ویژه‌ای می‌شد اما هم اکنون چگونه شده چرا که هم اکنون تنها باشگاه‌ها نام باشگاه فرهنگی را به دوش می‌کشند امام متاسفانه برای این مهم ساختاری مشکل داریم که هم اکنون مسئله‌ای به نام فوتبال ناپاک به وجود آمده است.

وی به تفاوت فوتبال ایران در سال 98 و فوتبال کنونی اشاره و گفت: تنها تفاوتی که فوتبال آن زمان با فوتبال حال حاضر کشور دارد در آن زمان تعصبات به تیم و لباس تیم بیشتر بوده نه اینکه بگویم الان وجود ندارد بلکه هم اکنون تنها مقداری کم رنگ‌تر شده است.

بازیکن تیم ملی فوتبال 98 گفت: در زمانی که بنده، علی دائی، مهدی مهدوی کیا و سایر بازیکنان تیم برای انجام یک بازی تیم ملی به ایران بر می‌گشتیم شاید از نظر مالی ضرر زیادی می‌کردیم و شاید اینکه بازیکن دیگری جایگزین ما می‌شد اما برای ما به هیچ وجه مهم نبود چرا که مسئله‌ای که برای تمامی بازیکنان آن زمان مهم بود این بود که بتوانیم پیراهن تیم ملی را بپوشیم و افتخار آفرینی کنیم.

میناوند بیان کرد: امیدوارم که هر چه قدر فوتبال ایران پیشرفت می‌کند‌‌ همان قدر نیز تعصبات بازیکنان به تیم‌هایشان بیشتر افزایش پیدا کند.

وی افزود: با توجه به‌شناختی که از کی روش دارم می‌دانم که مربی به روزی است و به طور حتم این مسائل را مدنظر قرار داده و آن را هم به بازیکنانش گوش زد می‌کند.

انتهای پیام/ ب
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon