درخشش هنرمندان آذربایجان‌شرقی در جشنواره ملی فیلم و عکس جوان سوره

درخشش هنرمندان آذربایجان‌شرقی در جشنواره ملی فیلم و عکس جوان سوره

خبرگزاری تسنیم: رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب و سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریزبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، حسن میلانی اظهار داشت: در در دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب که در استان اصفهان برگزار شد، جایزه بهترین تصویربرداری به «یاشار دادبخش» از استان آذربایجان‌شرقی برای تصویربرداری فیلم داستانی «اینام» اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره فوق جایزه بهترین کارگردانی نیز به آقای علیرضا سلمان پور برای فیلم داستانی «کوزمک» اهدا شده است.

میلانی در ادامه به درخشش داستان نویسان و شاعران حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در سیزدهمین جشنواره شعر وداستان جوان سوره اشاره کرد و گفت: با اتمام داوری بخش داستان کوتاه بزرگسال سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، مجید راستی با دو اثر  «ختمی‌های ننه فاطمه» و «پنج وروجک» به این بخش راه یافته است.

وی اظهار داشت: با اتمام داوری بخش شعر کلاسیک سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره سه اثر مربع ترکیبی تقدیم به حضرت زینب، مربعی تقدیم به سرداران شهید کشورم در روزهای آتش و خون و مربع ترکیبی تقدیم به عموی قافله از محمد شکری‌فرد به بخش شعر کلاسیک جشنواره و نیز در بخش شعر نو ( نیمایی- آزاد) اثر «خاک» شهریار شفیعی از هنرمندان حوزه هنری استان به بخش شعر نو جشنواره فوق راه یافته است.

 سیزدهمین جشنواره شعر وداستان جوان سوره 28و 29 اردیبهشت سال‌جاری در استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon