پارس مهر شیراز به دنبال جذب ۲ بازیکن خارجی


پارس مهر شیراز به دنبال جذب 2 بازیکن خارجی

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم‌ والیبال پارس مهر شیراز از احتمال حضور دو بازیکن خارجی در این تیم خبر داد و گفت: این دو بازیکن از کشورهای بلغارستان، لهستان یا از برزیل جذب می‌شوند.

مجتبی کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه تمرینات تیم والیبال پارس مهر آقایان برای حضور در لیگ برتر از 20 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای تمرین بازیکنان در سالن وزنه‌براری انجام شده است.

وی از احتمال حضور دو بازیکن خارجی در این تیم خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو بازیکن از کشورهای بلغارستان، لهستان یا از برزیل جذب این تیم می‌شوند.

کرمی با بیان اینکه ترکیب تیم پارس مهر امسال متفاوت از سال‌های گذشته است، عنوان کرد: امسال به جای بازیکنان جوان از بازیکنان مطرح سوپر لیگ ایران در این تیم استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 70 درصد بازیکنان تیم بومی و در رده سنی 21 و 22 سال بودند بیان کرد: امسال بیشتر از بازیکنان مطرح لیگ و بازیکنان خارجی استفاده می‌شود.

سرپرست تیم‌های لیگ برتری پارس مهر شیراز با بیان اینکه بعد از برگزاری تمرینات و اردوی انتخابی تیم 18 نفر به عنوان اعضای تیم انخاب می‌شوند تصریح کرد: از بین این ورزشکاران برای هر بازی اسامی 12 نفر اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم پارس مهر شیراز در گروه خود در لیگ برتر رده ششم را کسب کرد گفت: امید است امسال با حامیت مسئولان این تیم نتایج بهتری در لیگ برتر کسب کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon