ظرفیت تولید مجتمع فولاد اسفراین افزایش می‌یابد


ظرفیت تولید مجتمع فولاد اسفراین افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدواریم با واگذار کردن مجتمع فولاد اسفراین از بخش دولتی به بخش خصوصی بتوانیم در این مجموعه فولادهای آلیاژی با ظرفیت یک‌میلیون تن ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین،به نقل از فرمانداری اسفراین، سیدرضا نوروززاده در بازدید از فاز 4 مجتمع صنعتی فولاد ولوله گستر شهرستان اسفراین اظهار داشت: طبق اساس‌نامه صنایع سازمان گسترش ما به‌دنبال صنعتی هستیم که بخش خصوصی به‌سادگی تمایل و توان سرمایه‌گذاری در آن را ندارد، ما به دنبال ایجاد بستری برای صنایع بزرگ در کشور هستیم و صنایع بزرگ هم بدون ورود فرهیختگان و دانشجویان ممتاز امکان‌پذیر نیست.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصریح کرد: امیدواریم که مشکلات اداری و قانونی آن‌ها به‌زودی حل شود و شاهد این باشیم که در آینده‌ای نزدیک این صنایع به یکی از بزرگ‌ترین مجتمع بزرگ تولید آلیاژی در منطقه و حتی سطح کشور تبدیل شود.

استاندار خراسان شمالی نیز درباره مشکلات لوله گستر اسفراین گفت: بزرگ‌ترین مشکل لوله گستر در خصوص خرید محصولات آن توسط شرکت نفت بود که این مشکل با کمک دوستان حل و امیدوارم ظرفیت از 12 هزار تن در سال 93 به دو برابر در سال 94 برسد.

سید علی‌اکبر پرویزی افزود: اگر تولید اقتصادی بشود و به‌سوی سوددهی برود تمام این مشکلات حل می‌شود، در حال حاضر سود تولید سربه‌سر است و امیدواریم در سال 94 با جلوگیری از ورود لوله از چین این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon