پاتک شبانه پلیس به فروشندگان موادمخدر و دستگیری ۸۵ توزیع‌کننده مواد


پاتک شبانه پلیس به فروشندگان موادمخدر و دستگیری 85 توزیع‌کننده مواد

خبرگزاری تسنیم: پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اجرای عملیات شبانه در محدوده سرکلانتری یازدهم، ضمن دستگری ۸۵ توزیع کننده خرد مواد، ۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، جانشین رییس پلیس پایتخت با اشاره به عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر در محدوده سرکلانتری یازدهم پلیس پایتخت اظهارکرد: در عملیات شب گذشته پلیس، محلات اقبال، صفا، مازندرانی و خیابان‌ها و معابر اطراف میدان امام حسین(ع) مورد پاکسازی قرار گرفتند و در این عملیات 85 نفر از توزیع کنندگان خرد مواد‌مخدر دستگیر شدند.

سردار قادر کریمی افزود: از دستگیر شدگان 46 کیلوگرم انواع مواد مخدر، ادوات مصرف و همچنین تعدادی قمه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به ادامه دار بودن طرح های امنیت محله محور پلیس در پایتخت گفت: از ابتدای امسال 27 مرحله از طرح امنیت محله محور در سطح تهران اجرا شده و طی این مدت شش هزار نفر دستگیر شدند.

کریمی گفت:  در 40 روز گذشته از سال جاری، دو هزار و 100 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد که کشفیات بدست آمده و تعداد دستگیرشدگان به ترتیب با رشد 100 و 50 درصدی همراه بوده است.

جانشین با بیان اینکه نمایش خیابانی دستگیرشدگان بارقه امید برای مردم را روشن تر می‌کند افزود: این نمایش خیابانی برای آن است که مردم بدانند گزارش‌های آنها به پلیس قطعا مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت صحت و سقم گزارش‌ها، پلیس برخورد جدی را با قانون شکنانان و هنجار شکنان خواهد داشت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه طی عملیات‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، 80 درصد از پاتوق‌های غرب پایتخت متلاشی شدند خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر نیز عملیات های گسترده در سطح پایتخت انجام شد که طی این عملیات‌ها شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شدند و از آنها 460 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon